سرزمین خنده

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : رضا کاشکی | بازدید : 344

با تلاش کافی هر چیزی ممکن است و در نهایت فرد تصمیم به ازدواج ناپخته می گیرد. پیامدهای منفی متعددی برای چنین عقیده ای وجود دارد که عبارتند از اتخاذ دیدگاهی سهل انگارانه و تفریطی در همسرگزینی.
در رابطه زناشویی هر یک از طرفین برای خود هویت و شخصیت مستقل دارند و زمانی که دو نفر تصمیم به زندگی مشترک می گیرند، باید بتوانند همراه با حفظ فردیت خود قسمتی از زندگی خود را به اشتراک بگذارند. این اشتراک صددرصد نیست. در زندگی مشترک،افراد نیازمند یک حریم شخصی و خصوصی هستند، چرا که وجود این فضای شخصی، به اندازه در کنار یکدیگر بودن به همزیستی رابطه زناشویی کمک می کند.


برچسب‌ها :

چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 18:07
نویسنده : رضا کاشکی | بازدید : 342

این سؤال برای بیشتر افراد پیش می آید که کی قرار است من میلیونر شوم؟ برای جذب ثروت 6 قانون طلایی وجود دارد که به هر کسی کمک می کند ثروت را به دست آورد. با یوکن همراه باشید.

یکی از مشتریانم می گفت: "من در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمدم که همه چیز به سختی به دست می آمد. وقتی توانستم هزینه‌های مدرسه‌ی کسب و کارم را بپردازم، همسر سابقم مرا از خانه بیرون کرد. آخرین سرمایه گذاری پرریسکی که انجام دادم، با شکست مواجه شد و مجبور شدم برای تأمین هزینه‌های مدرسه‌ی فرزندم خانه‌ی ساحلی‌ام را بفروشم. پس چه زمانی قرار است اتفاق خوبی در زندگی‌ام رخ دهد؟ کی قرار است من میلیونر شوم؟"


برچسب‌ها :

چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 18:06
نویسنده : رضا کاشکی | بازدید : 262

والیبال (به انگلیسی: Volleyball) یک ورزش تیمی و ششمین ورزش محبوب و گسترده‌ترین ورزش در بعضی کشورهای جهان است که در آن بازیکنان در دو تیم شش نفره، در دو سوی توری قرار می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا طبق قوانین بازی، توپ را از روی تور در زمین تیم مقابل فرود آورند. طول زمین والیبال ۱۸ متر و عرض آن ۹ است. هرتیم حداقل باید ۳ ست (یا دست) از ۵ پنج ست بازی را ببرد، تا بتواند پیروز مسابقه شود.

 


برچسب‌ها :

چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 18:05
قدرت گرفته از نیلوبلاگ